TEL: 0086-13921335356

U coefficiente di u zero zero per u rapportu sanu cresce, è a tendenza crescente di u prezzu di e parti hè evidente

U 2 di ghjugnu, l'Istitutu di Ricerca di l'Assicuranza China di Tecnulugia Automobilistica (in seguitu chjamatu Istitutu di Ricerca di l'Assicuranza China) hà publicatu una nova fase di risultati di ricerca auto zero à rapportu interu, divulgendu l'indice di serie auto zero a ratio interu di 100 mudelli.

Sicondu a definizione data da l'Istitutu di Ricerca di l'Assicuranza Chine, u coeficiente di u rapportu zero à numeru interu si riferisce à u rapportu di u prezzu tutale di e parti di u veiculu à u prezzu di vendita di tuttu u veiculu. Sicondu u China Insurance Research Group, u rapportu auto zero à tuttu riflette in modu cumpletu i cambiamenti di u pesu di u costu di l'automobile di i cunsumatori è u costu di compensazione d'assicuranza auto. In breve, hè a quantità totale di tutte e parti di una vittura calculata secondu u prezzu originale, chì pò cumprà u listessu mudellu di tutta a vittura. Questu significa chì più altu hè u coefficiente di zero per u rapportu interu, più altu hè u costu di rimpiazzà o riparà e parti.

Sicondu l'ultimi dati di China Insurance Research, l '"indice zero zero à u rapportu interu 100" è "l'indice 100 di e parti cumuni" anu aumentatu significativamente, cù rispettivamente 350,93% è 17,31%, aumentendu rispettivamente di 13,96% è 1,15% paragunatu cù u periodu precedente. Frà elli, a vittura di a classa C di Beijing Benz 2017 cù u più altu coefficiente di raportu zeru à numeru interu era di 823,59%. I dati mostranu chì, se una Classe C di Beijing Benz 2017 hè smuntata, u prezzu uriginale totale di tutte e parti pò cumprà 8 veiculi cumpleti di u listessu mudellu.

Trà i 18 accessori cumuni chì SINOSURE si cuncentra, u prezzu mediu di 17 accessori hè più altu ch'è u livellu di marzu 2019, è u prezzu di 71 accessori hè aumentatu. Specificamente, a cunchiglia di a porta anteriore, u parafanghi anteriore è a cunchiglia di a porta posteriore sò e parte superiore; Frà e singole parti, u rapportu zeru à tuttu u fanale di u faru Audi Q5l 2020 hè di 10,56%. Inoltre, u veiculu zero à u coefficiente di u rapportu interu, l'indici di carica di e parti cumuni, u pezzu unicu zeru à u rapportu interu di a pelle di u paraurti frontale, è u pezzu unicu à u rapportu interu di u fanale frontale di mudelli 300000-500000 yuan sò i più alti.

In vista di l'internu di l'industria, l'aumentu di u rapportu zero à u numeru interu riflette a forte dumanda attuale di produzzione di l'imprese automobilistiche è l'aumentu di u costu di produzzione di veiculi singuli. Attualmente, i prezzi di e parti in plastica di l'automobile, di e parti di a struttura in acciaio, di i pneumatici è di altre parti sò generalmente aumentati, è i prezzi di i vari metalli necessarii per a fabbricazione di u corpu anu ancu continuatu à rinfurzassi.

Cù l'ascesa sia di quantità sia di prezzu, e cumpagnie elencate di ricambi auto daranu a so brillante cartolina di bilanciu in u primu trimestre. In u primu trimestre di questu annu, 24 cumpagnie elencate di i principali autoveiculi anu ottenutu a doppia crescita di e vendite è u prufittu nettu. U prufittu netu attribuibile à e cumpagnie matrici cum'è l'automobile Huayu è l'elettronica Junsheng hè aumentatu di più di 10% annuale.

Hè da nutà chì mentre u costu di pruduzzione di u veiculu unicu cresce, a cumpetizione in u mercatu di vendita di i terminali di l'automobile si intensifica. D'appressu à i dati di l'Associazione di e vitture, l'indice di avvertimentu iniziale di i rivenditori d'auto in maghju era di 52,9%, in calata di 1,3 punti percentuali annuale è 3,5 punti percentuali mensilmente rispettivamente. A Federazione hà dettu chì u mercatu di l'automobile era relativamente stabile di maghju è ùn hè ancu arrivatu à a situazione prevista. A ragione hè chì a mancanza di patatine fritte porta à a riduzione di a produzione di l'imprese automobilistiche, l'offerta di alcuni mudelli caldi hè stretta, u volumu di vendita hè instabile per via di l'estensione di u ciclu di consegna di i veiculi, i fondi di i rivenditori sò intrappulati in i veiculi nantu à a strada, u fatturatu hè strettu, a materia prima cresce, e pulitiche di prumuzione di i pruduttori sò strette, è a pressione cummerciale di i rivenditori hè aumentata. Cù u mercatu di l'automobile chì entra in a tradizione fora di stagione in ghjugnu, sta situazione pò continuà.


Tempu di posta: Jul-18-2021